0

Szövegírás – az ütős marketing kampány gerince

Szövegírás – az ütős marketing kampány gerince

A szövegírás, reklám sokak szemében kellemetlen feladat, amikor cégüket kellene népszerűsíteni. A weboldalra felkerülő cikkek, vagy egy termék-bevezetési kampány megfogalmazása cseppet sem egyszerű. Amikor beszélni kell róla, mindenkinek megy, amikor pedig ott ül a képernyő előtt, és idegesítően üres a lap, a kurzor meg csak áll órákig egy helyben, akkor sokakban megérik az elhatározás, hogy szövegírót kellene találni, aki leveszi a válláról ezt a gondot. De nem csak erről van szó:

Az online marketing kampány nem pusztán egy ütős szöveg

A cikkírás mellett a szövegírás számtalan olyan területe, része van, amit érdemes profi csapattal megoldani. Mondok egy példát: DM levél kiküldését sem lehet egy sima céges fiók használatával barkácsolni, és egy tartalommarketing kampánynak is mérni kell valahogy a hatékonyágát. Bemondásra ma már senki sem hisz el semmit, vagy ha mégis, hamar pórul járhat.

A szövegírás, az online marketing olyan, mint a foci, vagy a politika.

Mindenki ért hozzá, de jól csinálni csak kevesen tudják. Attól, hogy egy cégnek van történetesen egy weboldala, attól nem fog történni semmi. Ha azt kellően látogatják, még akkor sem nagyon. Viszont ha olyan tartalmat kínál, nevezzük nevén – értékesítési szöveget – akkor jóval nagyobb az esély arra, hogy a látogatóból kicsihol annyi érdeklődést, hogy el s olvassa, netán még vásárlásra is bírja.

De mitől lesz jó egy szöveg?

A jó szöveg elad, még akkor is, amikor az értékesítők szabadságon vannak, vagy éppen alszanak, a kampány működik, ha elindították megfelelően. Viszont sokan indítanak kampányt pusztán technikai alapon és kifelejtik mögüle a legértékesebb összetevőt, azt az emberi elmét és a szívet, vagyis azokat az érzelmi rugókat, melyek nagyon is döntően befolyásolják a döntéseket. Mit gondol, ez mekkora arány az ésszerűség ellenében?

A honlap szövegírás, ami az érzelmekre hat, körülbelül 80%-kal sikeresebb, mint a puszta tényekkel és közhelyekkel való dobálódzás. Szeretne Ön 80%-kal sikeresebben eladni, vagyis az eddigi bevételeit majdnem megduplázni? Akkor keressen olyan marketing ügynökséget, aki az Ön vásárlói fejével képes gondolkodni és a szövegírás mellett hatékony rendszert ad!

Iktatva: Internet

Írj most.

Küldés
FPI
2011